Dogum yapali 1hafta olmuş kendimi toplamisken en cok istedigim seyi yapiyim hep burda dogum hikayemi anlatmayi beklemistim🙂kizim bi turlu gelmek bilmedi 41+2olduk hala ne acilmam nede sancim vardi doktorda artik suniyle baslatmamiz gerektigini soyledi sabah 10.30gibi yatisim yapilfi once nst falan bagladilar aciklik bakildi hic yoktu alttan suni sanci verdiler once hafif hafif hissetmeye basladim ama hic bi sekilde oturmadim surekli yurudum egilip kalktim banyiya girip alt tarafima sicak su tuttum surekli gelip acikligima bakildi bu cok zordu kananam cok oldu sonra sancilar artmaya basladi 2 3 dk bi gelen sancilar fazla cektim sancilarim geldiginde biyerden destek alip sag sol hareket yaptim ne yemek ne su hicbisey vermediler beni zorlayan seylerden biriside buydu dogum sonrasina kadar hicbisey alamadim agzima saat aksam 7e kafar suni sanci cektim sonra cikardilar sonra kendi kendime ikinma istegi geliyodu artik iyce siklasmisti sancilarim ayakta duramiyodum hemsiler geldi yatirdilar beni ve bebgin basini goruyorum cok iyi ilerlemis artik sancin geldiginde ikin dedi surekli ikindim derin bi nefes alip morarana kadar ikindim ve 3 4 ikinmamda bebegim geldi dogum ani kisa surdu eger ikinmayi duzgun yaparsaniz surec hizli ilerliyo 20.40da bebegim dogdu😀sogum bittikten sonra da cok zor gecti icimde parca kalmis onu cikarmaya cok calistilar o cok zordu ve dikis ani cok zordu ama gecti bitti kesinlikle ben normal fogum tavsiye ediyorum evet cok zor ama dogumdan sonra gercekten hersey unutluyo sancinin şiddeti bile unuttum ben şu an allah herkese kolay guzel dogumlar nasip etsin biraz uzun oldu kusura bakmayin 😊😊