Exa33l Hastanenin sunduğu en düşük paket 14.000. Ekstra fotoğraf, oda süsleme vb.isterseniz 16, 18… diye çıkıyor, dedi. Hastane bizi bir sigortaya yönlendirdi. Onlar da sigorta ücretine 14.000 dediler. İçinde bazı tahliller, doğum ve 8 muayene varmış. Sizin haricen bir sigortanız varsa durum nedir bilmiyorum. Ben öğretmenim. Emekli sandığı. Bu durumda komple zarardayım. Hamileliğimin başında dedikleri sigortayla anlaşmış olsaydım, 8 muayene parası işime gelebilirdi. En azından doğum 10 bin civarı olurdu ki o da çok. Muhtemelen son aya kadar doktoruma gidip, doğumu Can veya Tınaztepe Galen’de yapacağım. 7.200 dedi onlar.