MehtapKB Sonunda ben de oğluma kavuşuyorum kızlar,ayaklarım yere basmıyor sanki, nasıl uyucam nasıl uyancam hiç kestiremiyorum,sabah 9da kendi isteğimle sezaryen doğum yapıcam, bol bol dualarınızı bekliyorum,ben de sizlere dua edicem doğum anında 😊 İnşallah doğum hikayemde görüşürüz, darısı sizlere ❤️
Marpling MehtapKB canım bende yarın dokuzda doğuruyom kendi istegimle oğluma kavuscam.allah ikimizinde yardımcısı olsun.bir an önce yarın bu saatler olsun istiyorum
Dilber1453 MehtapKB Sag salim kucagınıza alırsınız inşallah simdiden hayırlı olsun bende pazartesi gunu sezeryanla doguma gırıcem inşallah cok heyecanlı bekleyişler 🙏
EsraKymen Allh kavuştursun canım yaa benimde az kaldı 15-20 gün falan tahminen yada daha erken doktor gün vermedi daha bende sezeryan olcam ol bakalım da anlat emi epidural mi olacaksın💕💕
MehtapKB EsraKymen kombine anestezi dedi doktorum,hem spinal hem epidural,spinal ameliyat esnasında epidural de ameliyat sonrasında kullanılacakmış,sağol canım darısı sana