Asli1204 evet benim de öyleydi hatta hamile olduğumu daha öğrenmeden bile adet olacakmışım gibi kaasık ağrışarı çektim ve ilk 6-7 hafta kasık ağrım sürdü. Sen gene de doktoruna danış bol bol dinlen bol su iç ama stres yapma inan bu hamilelikte insanın başına öyle çok şey geliyo ki artık hamilelikte her şey normal modunda geziyorum. Kiminde olan kiminde olmuyor ama herkese illa bişiler oluyor sabredicez olumlu düşüncez yapacak bişi yok