Elisediz Kızlar adetim 1 gün geciktii inşallah geç döllenme yaşıyorumdur 2 gün önce adet sancılarım vardı Bügün ise belime hafif ağrı vuruyor inşallah hamileyimdir düşünmekten kafayı yicem
_y0 Elisediz benimde günüm gecikti canım 3 gün oldu bugün dün kan testi verdim negatif bel ağrım kaşık ağrım var ama regl de olamıyorum 1 hafta daha bekliycem olmazsa tekrar gidicem sabredebildiğin kadar bekle olumsuz sonuçta daha çok üzülürsün
Elisediz _y0 beklemek çok zor Ya ağlamaktan bir hal oldum 😔😔😔 kaçıncı gün çıkar acaba varsa Bügün test yaptım evde negatif of Ya geç döllenmemi acaba _y0
_y0 Elisediz 7 gün bekle canım sonra kan ver gene negatif ve adet olmadıysan kadın doğuma git bu ay kimi duysam adeti gecikmiş ama negatif