EEizm Merhaba 🙋♀️ Doktor 11. haftadan sonra DNA tarama testi yaptirsan iyi olur dedi. Bunu yaptırdığım takdirde 2′li 3′'lu teste gerek yok zaten onların sonuçlarının doğruluk oranı %40 dedi. Sizler nasıl bir yol izlediniz?
Bsrrsb2131 EEizm 11 haftada panaroma da yaptırdım turner çıktı cinsiyet hastalığı sadece kızlarda diye kesin tanı amniyosenteze yönlendirdiler çok şükür amniyosentez yaptırdım temiz çıktı
Drkmls EEizm doğruluk oranı %40 değil. %99 ve bende 10. Haftadan sonra yaptırcam benim doktorumda önerdi
NEG EEizm ben direk nıpt testi yaptırdım. %99 oranında doğruluk payı var. Digerlerinin doğruluk payı daha az. Tek seferde kafa rahatlıyor:) kromozom ve dna bakıyolar. Genetik de bisey varmı ona bakılıyor. Hatta güzel yanı cinsiyetini çıkıyor :)
Villanelle Benim ikiz oldukları için ikili test yanlış sonuç verir dediler, biz de fetal dna testi yaptırdık. Doğruluk oranı %99.9 dediler, sonrasında hiçbir testi yaptırmadım. Detaylı ultrason yaptırdım bi de
Susamuruuu Villanelle mrb yeditepede yaptrdm dediniz öneriyomsnz bnde orda orda yaptrmk istyrmda . Güvenilirmi ne dersinz
Villanelle [silindi] Ekim ayında 3000 TL civarıydı. Yeditepe üniversitesinde karyobaby firmasında yaptırdık
Ejce Villanelle merhaba sizi Kk dan da hatırlıyorum 🥰 nipt testi yaptırdığınız yerden memnun kaldınız mı acaba 8 hafta kadar önce yaptırdım ama cinsiyet uyuşmuyor aynı firmada yaptırdım ben de.. nadiren böyle durumların olduğunu belirttiler ama elbette endişe duyuyorum teşekkür ederim
EEizm Nazlimom Benim doktorum panoramayi onerdi amerikada sonuclaniyormus ve fiyatlandırması euro üzerinden
Novaa EEizm Panorama için bir internet sitesi veya iletişim numarası varsa paylaşabilir misiniz rica etsem?🌸
Nazlimom EEizm doktorların önerdkleri yerden komisyon alıolarmıs burdan birisi de post atmıstı benimki yurt dışına gitmedi burda laboratuvar da bakıldı amerika dan belki uzun sürede gelebilir
Novaa EEizm Çok teşekkür ederim😇 Bu firma Ankara’da sanırım. İstanbul’a da servis veriyorlar mı acaba?
EEizm Novaa Rica ederim 💐 Mutlaka veriyordur. Izmirde hizmet veriyorlar. Ankara numarasını da vereyim 03124382024. Cep numarası ege bölgesi için geçerli olabilir.
Novaa EEizm Süper. Biz de 11+5 te ultrasonla bir bakıldıktan sonra yaptıracağız da. Düzgün firma arayışındayım☺️
EEizm Novaa 💐 Bizde arastirma asamasindayiz onumuzde 4 hafta gibi bir zaman var. Sizin doktorunuz nereyi tavsiye etti? Eurofins firması var fransaya gidiyormus kanlar. 320 ve 390 euro fiyat verdiler. Siz 2′li 3′lü 4′lü test yaptırdınız mi?
Novaa EEizm Ben daha 9+4 teyim. 11+5 te bir ultrasonda organlar vs bakalım sonra yaptıralım dedi, bazen ek testler gerekebiliyormuş. Firma ismi konuşmadık henüz. Forumda görüp not aldığım firmalar; Genoks Serenity Invitae Eurofins Hill sağlık merkezi (Bu sizin panorama dediğiniz yer anladığım kadarıyla)