Aycan051415 39+1 ve doguramiyoruuuuum hiç bisey yok yaa yarin kontrol var ve kızımın aslaaa gelesi yok ikinci dogumum ama yok yani gelmiyo cocuk post açan doguruyomus Allahim bende insallaaahh