Hemşireyim. İlacın kendisini verince yakıyor. Bazı hastalara yaptığımda ise hiç hissetmiyolardı. Kolun dirsek kısmından 4-5 parmak yukarısına kolun etini elinize aldığınızda kaba et kısmını elinize alarak (yani bir başkası yapsın) böylece yapabilirsiniz. İğnenşn havasını alın. Ve ilacı verdikten 10 sn bekleyin öyle çıkartın. Hamilelik dönemindeki bayanlara hiç göbekten yapmadım. Ama evet göbekten acıma hissi duyan kişi çok daha azdı. Göbekte ise göbek değilinden 2 parmak sağ veya sola yapılır. Bilginiz olsun🌸