Umutlu2272 kesinlikle çıkma hatta doktorun çık dese de çıkma bende 3. Ayıma girdiğimde Karadeniz turuna çıkmak için hazırlandım birşey olmaz dedim yola çıktım Kastamonu’ya kadar gittik bir gece orada konakladık o gece kanamam oldu kendi şahsi aracımızla yola çıktık bide. Yavaş yavaş filan. Yorgunluk hiç yaramadı hemen orada bi hastaneye gittik kendi doktorum ile telefonda görüştüm kesinlikle bir gün dinlen bol su iç ve ertesi gün hemen geri dön evine yat dinlen dedi. Bu tabi ki her bünyede aynı olmayabilir ama naçizane tavsiyem kesinlikle ve kesinlikle uzun yola gitme ve ilk 3 ayda denize girme 4.ayın tamamen bitikten sonra yavaş yavaş uzun yol yap derim kendinden çok bebeği düşünmek zorundasın ❤️👋