Ozlem325466 Arkadaşlar ilk gebeliğim. Faakat hep oğlum olsun istemistim çünkü abim olmadı çok muhtaç kaldım abilige dün doktor ultarsyonda kız dedi bende bacak arasında çıkıntı görmedim fakat hep erkek hissediyorum değişen oldumu hiç😔😔
Kizilkafaa Ozlem325466 Benim de erkek oglum olacak kız hissediyordum. Bence kız kardeş gibi kızın olur onunla dertleşirsin süslü cicili biciler giydirirsin analı kızlı bir olursunuz karşılıklı kahve içersiniz Allah sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin cinsiyetin ne önemi var :)
CansuDRY Ozlem325466 Çıkıntı götmediyseniz bu saatten sonra değişmez. Kendi yaşadığınız veya yaşayamadığınız hayata göre değil Allah’ın takdirine göre olur her şey. Evladınız olacağı için mutlu olmalısınız. Gerisi boş.
nesenese Ozlem325466 12. Ve 15. Haftada iki farkli doktor bana kiza benziyor dedi. Bu hafta ayrintiliya girdik doktor erkek dedi. Resmen pipisini gördük ☺️ ayrintiliya kadar bekle bence. Bende iki doktor kiz diyor diye heveslendim bir oğlum var buda kiz olucak galiba dedim ismini bile hazirladim fakat şoka ugradik. Tabiki saglikli olmalari en büyük arzumuz ama doktorlar öyle deyince insan kafasina oturtuyor sonrada şok yaşıyor ☺️ tatlı şok bunlar
superstar_00 Ozlem325466 Benim 13. haftada erkek dedi çok belirgin dedi bu kadar belirgin bir pipi sonradan değişmez dedi 16. haftada kız dedi.
elisammmm Kizilkafaa yaaa ne güzel demişsiniz benim de kızım olacak onunla karşılıklı oturup kahve içmek dertleşmek kulağa ne kadar hoş geliyor 🥰
Ozlem325466 Kizilkafaa cnmm biliyorum benim. Kaynanamgilin de torunları hepsi kız onlrda çok istyodu benimde abim yok o yüzden dedim hayırlısı olsun yinede
Semina57 Kizilkafaa https://imgyukle.com/i/RCmttQ 10+2 fotoğrafımız.. çıkıntı var herkes erkek diyo..siz nub vs anlıyor musunuz bi baksanız
Kizilkafaa elisammmm elisammmm Yani olaylara keşke şöyle olsaydı demek yerine verilen nimetin güzelliğine bakmak güzel yanlarını düşünmek lazım. Çok şanslısınız kendinize hem bi kız evlat hemde bi arkadaş yetiştireceksiniz inşaşlah ❤️
Ozlem325466 CansuDRY sadece. Hissediyorum erkek gibi alışamadım kıza ondan dolayı dedim hayırlısı olsun yindede
elisammmm Kizilkafaa Rabbim çok şükür bana nasip etti aratmadı ve sağlıklı olsun hayırlı evlat olsunlar cinsiyetin bir önemi yok Rabbim herkesin gölüne göre versin 🙏🏻🥰
nesenese Ozlem325466 15.haftada bebek çok hareketsizdi doktor baya ugrasti azicik kipirdadi kiyidan koseden gördüğüm kadarıyla kız ama emin değilim demişti net gorememisti yani