Bende altus marka kullanıyorum çok da memnunum, bence çok pahalı marka almaya gerek yok, su kış günü çamaşır asmaya uğraşmadan kurutmak ne güzel nimet. Benim makinada ekonomik diye bi program var, genelde o programı kullanıyorum, nevresim, renkli, yünlü hepsini o programa atıyorum,