Kizilkafaa Merve1234- Bana da aynısı dendi, ben erken gitmiştim ilk gittiğimde kese yoktu ikimci gittiğimde kese var ama boş olabilir dedi. Üzülme inşallah hamilesin❤️ bebeği görmeden net bişey demiyorlar
MerveeD Merve1234- Bende İlk 5,5 haftalıkken gttım kese göründü bebek yoktu 6 bucuk haftalıkken gttım kalp atışını duymustuk sizinki de öyle olur büyük ihtimal inşallah üzülmeyin içinizi ferah tutun
bluees1207 Merve1234- ama bunu söylemek için biraz fazlaca erken gibi geldi bana tabi ki hekimler çok daha iyi bilir ama benim kese 5+4 de göründü kalp atısı ise 7+2 de duyuldu inşallah sizinde öyledir boş değildir inşallah 🙏🏻
AysunUgur Merve1234- daha haftan küçük canım, moralini bozma, geç döllenme olmuş olabilir, bi sonraki kontrolde kendini gösterir inşallah 🤲🏼
Ereeen Merve1234- geç yumurtlama filan olmuş olabilir korkma haftaya tekrar git bebiş gözükür inşallah içini ferah tut. Bana da aynısını demişkerdi şuan 8+2 ve gayet güzel gelişimi ilerliyo