Bende şuan 13+2 haftalık oldum normalda tansiyonum 12/8 oluyordu yada durmadan düşerdi şimdi 14/7 ya kadar çıkıyor dün burun kanaması keçirdim tansiyon ilaci yazdi doktorum küçük tansiyon yükselmiyor ama doktor büyük tehlikeli 12-13 le burun kanamasi kecirdiysen biraz yükselirse beyin kanaması keçirirsin dedi şimdi günde 3 kere tansiyon ilacı kulanmaya başladım