Byy34
Burda o kadar doğum hikayesi okudum ki bende paylaşmak istedim eski olmasına rağmen . İnşallah tekrar olur da onu da paylaşırım . Ben hamile kaldığımda 16 doğum yaptığım da 17 yaşındaydım . 9 ay boyunca erken doğum riskiyle sürekli hastaneye yatan bir anneydim . Ve artık o kadar sancı çekiyordum ki 30+2 de ciğer geliştirici iğne vurulmaya giderken doktoruma artık beni doğurtun bile dedim . Normal doğumdan çok korkuyordum . Ve geçirdiğim kalp ameliyatına rağmen normal doğum yaptım . 30 Ekim sabahı saat 8 de başlayan sancılarım ve benim " aman yine mi sancı deyip temizlik yapmam " 😂 neyse işte o tatlı tatlı başlayan sancılar akşam 4 e kadar devam etti . 4 buçuk gibi gelen nişanımla ben kesin doğuruyorum dedim . Ve eşimi aradım . Eşim tabii ki inanmadı bana şaka yapma hep aynı sancılar şimdi mi doğuracaksın aşkım deyip dalga geçti 😂 tabi telefonu bir daha arayıp bana sancıların 5 dkya düşerse ara beni dedi . Neyse 5 gibi dayanılmaz ve 5 dakikaya düşen sancılarımla eşimi tekrar aradım . Tamam hemen geliyorum dedi . O gelene kadar Meryem Ana otu suyumu içtim 10 15 tane hurma yedim . Ama resmen sancıdan duvarları yumrukluyorum evde 5 dakika içinde 10 tur atıyorum . 5 buçuk da büyük tuvaletim geldi . Tam tuvalete gidecekken eşim geldi ve beni tuvalete gitmeme izin vermedi bebek geliyor olabilir dedi . Hazırlanıp hastaneye gittiğimiz de saat 6 olmuştu bile . Ebemiz muayene etti muayene sırasında suyumu patlattı ve bana 5 cm açıklığım olduğunu söyledi . O kadar sevinmiştim ki . İlk defa erkenden hastaneye gitmedim zamanında gittim diye göbek attım neredeyse . 6 buçuk da lavman aldım yatağıma yattım ve ebemiz tekrar muayeneye geldiğinde açıklığımın 9 cm olduğunu söyledi ve inanır mısınız Meryem Ana otu ve hurma sayesinde suni sancı almadan kendi sancımla doğurdum. Neyse 19:10 gibi çatala çıktım 4 5 ıkınma sonrasında 30.10.2014 saat 19:15 de 38+6 da normal doğum ile oğlumu dünyaya getirdim . Tabi ki her anne gibi yırtılmam oldu ama oğlumun dünyaya gelişi o acıları bana unutturmuştu . Sonrası lohusa depresyonu süt kesikliği dikiş acıları ama öyle böyle oğlum 4 yaşında oldu bile şükürler olsun 🙏🤩😍