eftelya_ser Buseeeeeeeee 14+3 bu hafta karnımda batmalar ve kasıkta ağrı var doktora da gitmek istemedim rahim büyüdüğü için diyorlar. Onun dışında iyiyiz cinsiyeti biz de öğrenemedik doktor tahminde bile bulunmadı😬
Ogrtbusra eftelya_ser bende de oluyo sancı gibi değişik bi ağrı ara ara geliyo gidiyo senin de mi öyle
anneyimmm42 A-y-s-e-g-u-l bende fitil kullanıyorum canım. Bende baya oluyor akıntı bazen koyu bazen su gibi
eftelya_ser Ogrtbusra bugün mesela hiç yok ağrım garip bazen batıyor gibi karnımın değişik yerlerinde oluyor
Ogrtbusra eftelya_ser kese büyüyo dediler banada annemde adet dönemlerinde hafif olur sancı tarzı demişti o yüzden çok üstünde durmuyorum aşırı rahatsız etmiyo zaten gelip gidiyo canım inşallah bişey yoktur
anneyimmm42 A-y-s-e-g-u-l benimde rahim açıklığına falan baktı normal dedi kuzum . Çok teşekkür ederim 🌸🦋
Zeyzen Bebeğin hareketlerini hissetmeye başladınız mu 14+1 olduk dün geçe ilk defa bukadar net hissettim yerinde hiç durmuyorudu😊