Zehranurmete Merhaba , 2. Doğumum da sezeryan olucak doktor gün nü veriyor genelde yoksa 40 haftaya kadar bebegin gelmesini mi bekliyor bilgisi olan var mı
Gulergulmez Zehranurmete ben bekletmek istedim, geleceği zamana kendi karar versin dedim ama riskli dedi kendi gün verdi 38+3e.benim arası yakındı, ilk sezeryandan 21 ay sonra oldu 2.si.