Smyy teşekkğr ederim canım. Bak ben bu yönden bakmadım. Hatta rahat edeceğimi düşünerekten sadece 2 adet sabahlıklarıyla beraber gecelik aldım. Yani pijama giymem diye düşünüyorum. Abartılı çantaları okudukça eksik bebimki diye bakınıyorum resmen. Ne alacağımı şaşırdım. Hani lazım birşey olursa eşimi eve gönderir isterim diye düşünüyorum. Ben o yazılan herşeyi yanıma alsam 3 valiz yapmam lazım 😂😂