Minik_Mucizemmm_13 Merhaba kızlar 5+2 hamileyim midem den ağzıma gelen bir su gibi bişey var böyle olan var mı coraspirin ve oksapar kunlaniyorum bunlardan kaynaklı olabilir mi yardımcı olun 🙏🏻
Ozlemdrn Minik_Mucizemmm_13 kullandığı ilaclad hamilelikte kullanılıyor mu yan etkisi ne bence ona bak ilk haftalarda böyle okuyor sabah bulantısı beni mahvediyor du mide boş olduğu için mide suyu asidi geliyor sarı renk Bende de oluyor 11. Haftanın içindeyim ilac kullanmazsanız yatmadan önce lavaboda bogurmekgen ölüyorum doktoruna danış bulanti için ilaç verir bana yatmadan önce 2 defa ic dedi çok şükür iyiyim
2koftemom Minik_Mucizemmm_13 sabahaları oluyorsa safra suyudur mideyi bulandırıyor acıdır kustuktan sonra dişlerinizi fırçalayın rahatlarsınız gün içinde olmuuor
Minik_Mucizemmm_13 esradgn123 kaç haftalık peki canim biraz önce burda bir posta okudum da bu şekilde olan biri bebeğin kalbi duruyormuş diye korktum ya
Minik_Mucizemmm_13 Ozlemdrn bende kan pıhtılaşması var kan sulandırıcı iğne yapıyorum hem beraberinde aspirin kunaliyorum proluton iğne bide düşük tehlikesi var dedi doktorum o yüzden