Selam kızlar 🤍 Daha ilk hamile olduğumda beta değerimi burda paylaştığım günü hatırlıyorum. Şimdi doğuma günler kaldı, zaman çok hızlı geçti bizim için 🧿 24.haftada gebelik şekerim çıktı. O günden beri diyet ve şeker ölçümü yapıyorum. İnsülin kullanmama gerek kalmadı. Bebeğin de boyu kilosu dengelendi çok şükür. 38.haftamızda 3200kg 50cm boyu vardı 🧿 37.haftamda çatı muayenesi oldum. 2 cm açılma ve rahim ağzında yumuşama vardı. İlk defa 38+2 de nst ye girdim. Kasılma çıkmadı. Doktor 41+3 e kadar bekleyeceğini söyledi. Açıkçası çok güzel ve rahat bir hamilelik geçiriyorum. Beklemekten yana fiziksel olarak hiç bir sıkıntı yok hala pilatese gitmeye bile devam ediyorum her gün sadece artık çok sabırsızlanıyorum heyecanlıyım. Oğluma kavuşmak istiyorum 🙏🏻 Umarım hepimizin doğumu güzel geçer 🤍