Papatyamoms Selim_Alparslan benim en başından beri hala ağrıyor poponun ayrımının başladığı yer tam olarak
ZeynepEdaa Benim 12.ci haftamda baslamisti. Doktorum magnezyum ve kalsiyum eksikliğinden kaynakli olduğunu söyledi.Bebek yeterli kalsiyumu depodan alamayinca annenin kalsiyumunu emiyormus.Kemik erimesi baslangicina kadar giden bi durummus.Magvital verdi bana hala kullanıyorum ve iyi geliyor bana doktorunuzla danisin derim.Sodayi hergun içmeyi de ihmal etmeyin magnezyum ve kalsiyum acisindan çok zengin 21.cik haftamdayim hala kullanıyorum ve çok faydasini görüyorum tavsiye ederim geçmiş olsun
Selim_Alparslan Benim zaten D vitaminim 5 çıktı hiç yok yani Onu da bebek emmiştir zaten napacağım bilmiyorum süt ve yumurta balık tiksiniyorum hepsinden bakalım 3. Aydan sonra d vitaminine başlayacağız demişti kalça ağrımı da söylerim cumartesi kontrolüm var 11 haftalık oluyoruz inşallah 👼🏼