Sadece karın agrısı ise çok sorun etme ama bel agrısıda eşlik ediyor ise doktorunla görüş. Ben şimdi 12 haftalık oldum gebeliğin başından beri kasık ve bel agrım çok oluyor doktor beni her hafta kontrol ediyor karın ve bel agrısı bir arada ise tehlikeli diyor bana her zaman. Sürekli iğne vuruldum ve progestan kullandım doktor bana herşeyi yasakladı egilme uzanma yürümek herşey yasak. Birde dün kontrole gittigimde bebeğin plasentasının rahmin tam agzına yerleştigini gördü ve söyledi dokturum yüksek risklisin yatacaksın dedi hala kasık ve bel ağrılarım devam haftaya cuma tekrar çagırdı bel agrın şiddetlenirse hemen gel dedi