littlemiracle_ Merhaba, gebeyken covid oldunuz mu olduysanız nasıl atlattınız ve covid için verilen ilaçları kullandınız mı ? Dün yaptırdığım test sonucu pozitif çıktı 26 haftalık hamileyim😞 test yaptırmadan 3-4 gün önce rahatsızlanmıştım ama anca dün cesaret edebildim test yaptırmaya
Busakkk littlemiracle_ merhaba geçmiş olsun öncelikle korkma hiç bende 22. Haftamda oldum çok zor geçti ama ilaç vs kullanmadım. Bol bol meyve pekmez süt çorba tükettim. Boğaz ağrım çok fazla olmuştu eczanede hamileler için pastil var ondan kullandım parol kullandım 15 günde falan geçirdim 🥲
Eclinass littlemiracle_ bn hamile değilken bir kere bile maske takmadım doğru düzgün çarşı pazar gez gez bişey olmasın bide aşıda olmamıştım 7 aylık gebeyim 29 haftada oldum ama korktuğum gibi olmadı aşı olmadım diye korkuyodum hiç zor geçirmedim ilk gün ağrım ateşim oldu 1haftada toparladım aşı olanlarda ağrı ateş oluyomus ben Allah’a şükür kolay atlattım portakal çok yedim tursu birde sıcak suya limon sıktım içtim sürekli
Habus littlemiracle_ 7 haftalıkken geçirdim ki şu an 9 haftalığım hiç ilaç kullanmadım ateş için parol içtim sadece onun dışında bolca meyve C vitamini ve omega 3 takviyesi aldım her gün kan sulandırıcı etkisi olduğu için kullanmamı istedi doktorum. Ama bana sağlık ocağındaki ebe öksürüğe dikkat etmemi aşırı öksürük olursa hastaneye gitmemi söyledi. Sanırım bebeğe zarar verebilecek olan etken buymuş ama belki de benim henüz 2 aylık falan olduğu için bebek tutunmaya çalıştığı için öksürük riskli demiş olabilir. Siz yine de doktorunuza ya da sağlık ocağındaki ebenize söyleyin bu durumu ona göre sizi yönlendirsinler 🙏 onun dışında bildiğim kadarıyla bebeğe bir zararı olmuyor. Çok şükür bende de bir zararı olmadı.
happycat Ben hala covidim 13 haftalık. Doktor ilaç kullanma dedi bana. Meyve vs gibi desteklerle atlatmaya çalışıyorum.
littlemiracle_ happycat geçmiş olsun öncelikle. Dün muayene eden doktor test pozitif çıkarsa gel kan değerlerini takip etmemiz gerek dedi
littlemiracle_ Busakkk çok teşekkür ederim size de geçmiş olsun❤ boğaz ağrısı sırt ağrısı vs. cok fazla yok beni en çok zorlayan öksürük geceleri mahvoluyorum sabaha kadar uyutmuyor öksürdükce kasılıyorum ve karnım ağrıyor
littlemiracle_ Eclinass bende aşılı değilim ağrı ve ateşten ziyade çok fazla öksürük var nefes alamıyorum geceleri öksürmekten
happycat littlemiracle_ sağolun size de geçmiş olsun. Benden kan değerleri istemedi doktor sadece karantina bitince kontrole gel dedi. İlginç olan bana pastil de kullanma dedi. İnternette baktığımda kullanılabilir diyordu.
littlemiracle_ Dolunaybelinay Çok geçmiş olsunn. Bende ilk belirti göz yanması ve bogaz ağrısıydı ama çok hafifti grip oluyorum sanmıştım hemen ardından kuru öksürük başladı 3-4 gün boyunca devam etti şiddeti iyice artınca dün test yaptırdım biraz halsizlik de var su an
littlemiracle_ Habus bende bebeğe zararı olmasından korkuyorum erken doğum riskim vardı zaten öksürdükçe karnım ağrıyor kasılıyorum sanki karnım patlayacakmış gibi☹
Ecceee littlemiracle_ ben oldum 14 haftalıkken, atlattım çok şükür, sürekli sıcak şeyler içtim, öksürük beni çok zorladı geceleri uyutmadı mecburen doktorumun önerisiyle öksürük şurubu kullandım başka bi ilaç kullanmadım, size ne verdiler ki
littlemiracle_ Ecceee bana sadece parol ve boğaz gargarası verdi doktor ağrı için test sonucu pozitif çıkarsa gel dedi daha bu sabah öğrendim pozitif olduğumu henüz gitmedim ama gidicem öksürük beni de çok zorluyor uyuyamıyorum kaç gündür
littlemiracle_ happycat bazı doktorlar hiç ilaç yazmıyor neden bende bilmiyorum pastilin bi zararı olacağını düşünmüyorum aslında
Nisan_35 littlemiracle_ hem.de arka arkaya iki kez tam bir ay arayla 🤦🏽 12. Ve 17. Haftalara denk geldi ilki çok hafifti ama ikinci çok çok ağır gecti
littlemiracle_ Nisan_35 bende 1-1 buçuk ay kadar önce omicron oldum şu hamilelik dönemi o kadar zor ve hastalıklarla geçti ki sinirlerim çok yıprandı artık😞
Ecceee littlemiracle_ öksürük benim de tam olarak geçmiş değil ama dediğiniz gibi başlarda geceleri bile uyutmuyordu sürekli öksürüyordum 🤦🏻♀️ Öksürük şurubu da çok fayda etti diyemem açıkçası ama yine de deneyin..ben de öksürdükçe bebeğim için çok korkuyordum karnım ağrıyordu çünkü 🥺 şükür çok azaldı şu an..sizin de geçer inşallah bir an önce, iki saatte bir sıcak şeyler için, bal limonu suya katıp içiyordum o iyi geliyordu ve bi sürü şey daha denedim