Papatyam12345 Kizlar bu aralar mide bulantılarım oluyor özellikle sabahları 34 haftamdayim erken doğum riski var acaba doğum belirtisi midir bulantı dünde kasıklarim ve belim de adet sancıları vardı
Deletedmom455465 Papatyam12345 sizi korkutmak istemem asla ama cevremde mide bulantısı başlayan arkadaşlarim 2 hafta icinde dogurdur
seri4270 Papatyam12345 Canım bence değil 30. Hafta bir başladı mide bulantısı kusmaya başladım her gün bende doğum belirtisi sandım ama 36 haftadayız hala yok arada ağrı da giriyor ama yalancı sancı
Meyve Papatyam12345 annemin doğumu kusmayla başlamış öyle anlatıyordu ilk kusmuş 1gün içinde doğum başlamış
Papatyam12345 Deletedmom455465 bende bı yerde okudum doğumdan bı kaç gün önce olabilirmiş bazılarında en azından bı 36 yi gorseydik gene de hayırlısı ciğer igleneri de yemiştim riskli diye gelse de bı sıkıntı olmaz inşallah
Papatyam12345 seri4270 demi bende korkuyorum belirti mıdır diye ama bakalım inşallah bekler Rabbim hepimize zamanında ve kolay doğumlar nasip etsin inşallah canım
Papatyam12345 Aylardır progestan kullanıyordum p.tesi gittim Dr a bıraktırdı kasılmaların ve ağrılarım da başladı adalat yazdı onu iki gündür kullanıyorum hem tansiyon dengelemek için hem erken doğum riski içinmis
Papatyam12345 Meyve benim iki dogumumda da suni sancı aldım ve doğurmaya yakın kustum hep.ama bunda bulantılar oluyor evde onu anlamadım