Merveebuluttt Kaybınız için çok üzüldüm Rabbim sabır versin. Şu kısma katılmıyorum, siz karnınızı saklamış olabilirsiniz ama bunu herkesten beklemek ya da herkesin aynı düşünmesini beklemek doğru değil. Bu uygulamada kaç yüz tane hamile kadın var sürekli post açıyorlar veya onlarda fotoğraflarını paylaşıyorlar, o zaman bu uygulamayıda kullanmamanız hatta dışarı dahi çıkmamanız gerekir. Ben de daha önce çocuğum olmuyorken hamile birini görünce kendi adıma üzülüyordum ama kimseyi engelleyemezdim, bu yüzden kendim dışarı çıkmayı ve sosyal medya kullanmayı tercih etmiyordum, daha sonra bunun çok yersiz bir düşünce olduğunu anladım. Eşiniz size destek olmaya çalışıyor, erkekler bu tarz konularda bir bebeğin varlığından ziyade eşlerinin psikolojilerini düşünüyor. Hiçbir zaman anne olamayacaksın ya da önümüzdeki ay kesin anne olacaksın diye teselli veremez. Eşin eğer bu konuda çok istekli görünür ve bunu sana yansıtırsa ilişkiniz çok yıpranır, onun büyük bir beklenti içinde olduğunu görmek hiçbir sorun olmasa dahi sana kendini yetersiz hissettirebilir ve içinden çıkılmaz bir hal alır. Bir tarafın daha sakin, ılımlı ve yapıcı olması her zaman avantajdır. Size hayırlısı diyor diye çocuk istemediği anlamına gelmiyor, herkes bu sevgiyi bu duyguyu tatmak ister, eşiniz sadece size karşı ya da var olan bu duruma karşı anlayışlı ve mantıklı yaklaşabiliyor, bence çok şanslısınız. Bazen biz ne kadar istesekte, uğraşsakta olmaz maalesef. Vakti değildir, hayırlısı değildir, nasip değildir. Bazen bir şeyin hemen olmaması, olmasından daha iyidir daha hayırlıdır. Sizi anlamadığımı düşünmeyin aynı yollardan geçtim, bekledim, çabaladım ama ben istediğimde değil Rabbim uygun gördüğünde nasip etti. Bu yüzden her zaman dua ederken karşımdakine Allah tez vakitte versin demek yerine, Allah sizin için en hayırlı zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin derim. Sen sabırla emanetini bekle, bu senin imtihanın şikayet etme şükret. Hem ne derler Allah geciktiriyorsa, güzelleştiriyordur.❤️