17+6 olduk artık hareketlerimizi çok net hissediyoruz çok güzel bir duyguymuş 🥰😍 cinsiyetimizde erkekmiş sanırım hamileliğimin en güzel 1-2 haftasını geçiriyorum iştahım açık bel ağrım azaldı çok şükür 😀 3lü taramamızın sonucunu bekliyoruz o konuda biraz endişeliyim sadece ikili düşük Risk çıktı ama yinede korkuyorum 😔 kıyafetlerimizi de bu ay almaya başlıyoruz zaten çok fazla bişey almayacağız görümcem bebek pusetine beşiğine kadar verdi 🥰 doğum Allah kısmet ederse Temmuz sonu Ağustos başı sizin nasıl geçiyor isim kararı verdimiz mi 🤰🏻💕🌷
