Devlet hastanesinde spinal sezaryen olacagim arkadaslar bu 2.dogumum olacak ilkini genel anesteziyle olmustum burada spinal yapiliyormus özel hastane olmadgi icin tercih hakkm da yok. Çok korkuyorum belden iğne konusundan sonrasi için😓 kan pıhtılaşmam da var igne kullaniyorm bi sorun olur mu acaba ozellikle hem genel anestezi hem de spinal olanlar varsa bana anlatabilir mi acaba spinal nasil geçti?