Melikeznar İki haftadır bel ağrıları yasıyorum bi kaç gndür baya bi şiddetli ağrıyor ve bi kaç kere tuvalet ihtiyacım varmıs gibi karnıma agrı girdi bel ağrısıyla birlikte wc ye gttim ama yapamadım dr gtsem bel ağrısından sancı olup olmadığı anlasılırmı 34 haftalığım haftaya randevum var aslımda ama çok şiddetli ağrım oluyor belimde Panik yapmama gerek var mı yani?
ElifKarata Melikeznar nst çektir canm en güzel için rahat olur bulunduğun yerde en yakın hastaneden yaptırabilirsin
Yaz Melikeznar cnm korkutmak istemem ama zaten Doğum anında ıkınma hissiyle tuvaletin varmış gibi oluyor bence gitmelisin açılman varsa tuvalet de bile Doğum yapabilirsin haberlere çıktı bir kaç kez 😐
Melikeznar ElifKarata Yaz gittim dr alttan muane oldum nts ye bağlandım çok şükür bi sıkıntı çıkmadı. Bağırsak ve böbreklere baskı yaptığı için wc ihtiyacı duyuyormusum. içim rahatladı en azından ağrılarım sıradan bel ağrısı çok şükür hamilelikte olabilecek bi ağrı
Melikeznar Yaz yaa😔😔 normalde günde bi kere çıkabiliyorum wc ye bir haftadır günde 2 3 kez çıkmaya basladım iki gündürde karın ağrım oluyor gidiyorum yapamadan çıkıyorum hemen gidiyorum dr insaallah bişi çıkmaz
Yaz Melikeznar zaten az kalmış bence siz kontrole gidin bende ilk oğlumda 36 haftalık Doğum yaptım küveze bile koymadılar iki hafta daha inş dayanırsanız sıkıntı kalmaz