Kızlar 11 haftalıkken özele gttım çıkıntı var ama suan cok erken dedı 12+3 te tekrar gıttım kordonun yanında yıne bır cıkıntı var ama kız bebeklerdede erkek bebeklerdede olabılır dedı dr kesın bırsey soylemem ıcın 16. Haftayı beklememız gerek dedı boyle bı durum yasayan varmı