Minik_Mucizemmm_13 baby74 bahçeci tüp bebek merkezinde tedavi gördüm ilgi konusu titizlik olsun bence çok iyiler ve o süreç ile ilgili moraline kadar düşünüp arayıp soran bir aileler amcam ile yengem şuan orda tedavi görüyor ilgilerinden memnunlar🥰❤️
Meltem_Soy123 baby74 İstanbul Tüp bebek merkezi Aret Kamar . En iyisi . Benim ilk seferde tuttu. Yaş 37 araştırın derim .
kuzeyinannesi_ baby74 Bildiğim kadarıyla Türkiye’nin en iyi laboratuvarına sahip ve bahçecide tedavi gördüm memnun kaldım
Arzz baby74 ben Bursa’da yaşıyorum burada acibademde şahin zetetoglu diye Dr var tek seferde tutuyor diye duydum baya arkdasaim orada tüp bebek yaptı ve tek seferde anne oldular hayırlısı olsun inşallah hayırlı haberlerini duyarız