Adetim 5 gün gecikti 26 ocak başlangıç kan testi yaptırdım 382 çıktı 1 hafta sonra doktora gittim doktor keseyi gördü ama geç döllenme olmuş son adet tarihinle uyuşmuyor dedi şuan 5 haftalik 15 gün sonra tekrar gel kalp atışına bakalm dedi bu şekilde olan var mi acaba.?