Karyakal Yumurtlamanin 10 yada 11. Gunu bugun sizce var mı https://imgyukle.com/i/Es54ee https://imgyukle.com/i/Es5bcR https://imgyukle.com/i/Es59kN
Karelinannesi Karyakal çok silik ama baya erken yapmışsın canım sanırım ondan silik. 2-3 gün sonda tekrar yap testin fotosuyla ikisini karşılaştır koyulaşma varsa kan ver 🥰 bende adete 6 gün kala hemde akşam yapmıştım testi ve silikti baya
Nur-01-35 Ilk fotoda bir çizgi var ince. Ya tekrar 2 3 gün sonra yaparsın canım ya da kan tdsti aama bence var
Karyakal Karelinannesi ayy cok haycanli valla insan dayanamiyor kii yarin tekrarlicam bende sizin ilk betaniz kacti 🙈
Karelinannesi Karyakal ilk beta 330 du ama kendini kimseyle kıyaslama betası 2000 in üstünde olan da var 100 ün altıında olanda 🙏🏻🙏🏻 Beta iki katına artıyorsa iki günde bir o zaman gebelik sağlıklı ilerliyor demektir 🥰
dezgi Karyakal bende yumurtlamanın 9. Günü yapmıştım hayalet 11. Günü net çizgi çıkmıştı inşallah iki güne sizinki de netlesir😍