hazalhazar gecmis olsun 🤲🏻 O kadar iyi anliyorum ki sizi, bu karari en guzel siz verirsiniz. Ama bu surecte rica ediyorum Allah’ın verdigi cana kiyilmaz gunah diyenlere kulaginizi kapayin, cunku bu hastalik yasamla bagdasmayan cok agir bir kromozomal hastalik. Gunahini da sevabini da Allah bilir ve kimsenin size bu sekilde bir sorumluluk yuklemeye hakki yok. Siz kararinizi esinizle birlikte kendinizi de dusunerek vermelisiniz. Ben de su an 17+3 teyim. Ve bebegimde trizomi 18 var, o da ayni 13 gibi yasamla bagdasmiyor, ben gebeligimi sonlandirma karari aldim amniyosentezin ana raporunu bekliyoruz bunun icin. Herkes ister bebegini kucagina alip opup koklamayi, ama ben ölecegini bile bile hareketlerini hissede hissede 30lu haftalara kadar bekleyemem, sans eseri dogarsa da hayatta kalacagi 3-5 ayin nefesini hastane koselerinde aldirmaya ona da aci cektirmeye dayanamam dedim ve kimseye sormadim bu karari verirken. Cunku ne olursa olsun bu sureclerde anne babadan bile cok yipraniyor, esim de beni destekledi ve biz bu karari aldik. O yuzden kendi icinizi dinleyin, bu down sendromu ya da baska bir hastalik gibi bir hastalik degil, trizomi 18 ve trizomi 13 asla yasamla bagdasmayan kromozomal hastaliklar ve kisiye gore degisir tabiki ama bazi durumlarda annenin hayatini da tehlikeye atabilecek hastaliklar, bebegimizi bu sekilde kaybetmek bile cok zorlu bir sinav bizler icin, Rabbim hakkimizda hayirlisini versin 🤲🏻 Bir daha yasatmasin insallah 🤲🏻