Arkadaşlar bugün 15 haftalık olduk ve 1 haftadır arada ayağa aniden kalkınca karnımın sağ yada sol tarafına kram ağrı giriyor ama geri geçiyor kısa süreliğine oluyor hamileliğin ileri aylarında oluyor ama şuan olması normal mi? Ve uyurken kasıkta hafiften bir sızı oluyor belki gece uyurken idrar kesesi dolduğu için baskıdan olabilir ama yaşayan var mı doktora söylemeli miyim bunları?