Eylull17 Merhaba güzel anneler :) kontrol sıklığınız nasıl nst’ye başladınız mı ? Doğum şekilleri belli mi 🙏🏻💕💓
gamzosgamzos Eylull17 34+1 iz çok şükür Rabbime 38+0 yani 6 nisana sezaryen gunumuzu aldık Rabbim nasip ederse 🌸 risklerim olduğu icin haftalık muayene ve nst ye giriyorum 29.haftadan beri 😊
Suzanne Hafta itibariyle başladım kontrollere ilk nst çekildi doğum şekli henüz belli değil normal istiyorum ama kısmet 🥰
Eylull17 Suzanne Bende pazartesi gideceğim bizim de belli değil dogum sekli inşallah hayırlı olan olur muhtemelen bu hafta itibariyle her hafta gideriz 🥰🥰
Eylull17 gamzosgamzos Bende 34+1 im ama daha doğum şeklimiz belli değil rabbim acısız ağrısız hayirli dogum nasip etsin inşallah 😍 Hastane çantanız hazır mı ☺
gamzosgamzos Eylull17 amin canım inşaAllah benim ilk kızımda sezaryen ile dogmustu aslında o yuzden belli doğum şeklimiz 😊 evet çantam hazır kıyafetlerimiz yıkandı utulendi yerlestirildi 🙈😍 sen hazırladınmı 😊