Arkadaşlar adet sonrası cinsiyeti erkek olan var mı benim iki kızım var ikiside adet sonunda kalınan gebelik üçüncüye hamileyim buda adet sonrası oldu cinsiyet daha belli değil. Acaba adet sonrası olup da erkek bebeği olan var mı bu tez sizce doğru mu adet sonrası olan bebek kız olması ? Hurafemi