sayre Arkadaşlar, regle 10 gün var ama belirti olması gerekiyor mu acaba? Ben de şu an hiç belirti yok da… Görüyorum herkes göğüste hassasiyet, kasık ağrısı vs. yazmış. Ben de hiçbiri yok şu an :(
Pijamaskeliler sayre belirtilerin hepsini yaşıyorum ama adet oluyorum dün gene oldum artık hayatta bakmam belirtiyi tek belirti adet gecikmesi 🤣🤣
Eda_46 sayre bende belirti vb beklerken ve yaşarken de o belirtileri BUGUN ADET OLDUM yani bu ay tutmadi 😑☺️☺️sağlık olsun her insan bir deegil işte ..
2_prens_annesi33 sayre kuzucum hiç etkilenme ben 2 doğum yaptım birinde hiç belirti olmazken ikincisinde belirti yaşadım kişiden kişiye ve gebelikten gebeliğe değişiyor emin ol moral bozma
Tospikannesiiiii SunnyG ilk gebeligi mi regl 10 gün kala ögrendim niye hissetmesin acaba belim kopuyordu agrıdan
SunnyG sayre ya söyledikleri belirtilerin hepsi regl belirtileri ile aynı. Benim hiç belirtim filan yoktu valla.
Melek2424 Kasık agrısı ve belim agriyor ayakta cok kalamiyorum Ağrı’dan memişlerimde kocam oldu adet günüm dü dün ama gelen giden yogg 🐣🐣🦇
Bebis_ Melek2424 benimde öyleydi adetimden önce müthiş bel ağrım vardı sonra hamile oldugumu öğrendim seninde olabilir ama bir hafta snra falan test yap benm çıkmamıştı o zaman
Melek2424 2_prens_annesi33 korkuyorum hüsran olur diye olursa doktora cok dua ederim onun sayesinde tam 6aydır deniyorduk bnaa hormonlu bant yazdı aldım rahim kalınlaşsın diye ve incelme vardı bende yumurtam çatlasın diye ve cok güzel çatlamıştı gittiğimde
2_prens_annesi33 Melek2424 haklsn ama merak daha çok öldürür insanı hem umutta var bence geldi gelecek diye beklemek yerine test yap 🥰
sayre Pijamaskeliler ay üzüldüm sizin adiniza ya inşallah diğer zamanlarda en güzeli en hayırlısı olur sizin için 💞 hepimiz için..