Ezgi07102021 Bende 25+2 deyim bende de son iki gundur karinda zaman zaman batma ve donuslerde falan agri var bende merak ediyorum
F1234 Ezgi07102021 hareket ettiğini bildiğim için biraz rahatım çok şükür ama hareket ettiğinde sağ tarafta benimde canım açıyor
Bebiscann F1234 evet tabiki canım 4 gebelik geçiren biri olarak bana güven, aşırı ağrın olursa doktora görün tabi