Merhabalar, bugün 35+6 haftalık gebeyim ancak 1 haftadır her gece şiddetli sancılarım oluyor hatta öyleki 35+3 de sancılandığımda bebeğimi alacaklardı son dk doktorum vaz geçti. Ciğer geliştirici vuruldum korkumdan hastaneye artık gitmiyorum günü erken alınır diye ama her gece sancılarım beni çok yoruyor aynı durumu yaşayan varmı kızlar neler yaptınız? Rabbim herkesin yavrusunu zamanında sağlıkla doğurmayı nasip etsin 🙏🏻