Rbadnc Bence de var canım. Parlaklığı açınca hafif çizgi görünüyor. Bende adete 4 gün kalasıya erken gebelik testi yapmıştım. Silik çizgiyi benden başka kimse görememişti. Adetim 4 gün geçtikten sonra tekrar yaptım o zamanda çıktı ama baya net değildi yine ama belliydi de hani. Doktora gittik. Orda da hamileliğim doğrulandı. Sende ümidini kesme canım bir kaç gün bekle git hastaneye kan ver mutlaka.
Testim de buydu.