ZNADA @Rbadnc Ben de ilk yaptığımda böyleydi bi 3-4 güne belirginleşti Rabbim gönlünüze göre versin 🤲🏻
Rbadnc Happymami biliyorum ama o kadar uzun bir tedavi süreci oldu o yüzden artık sabırsızlanıyorum çok merak ediyorum
Mercimekmm Rbadnc canım var gibi ama tabi kafanı kurcalamaktansa gidip bi kan testi ver derim insallah vardır
ZNADA @Rbadnc ben ilk adet günümden 4 gün önce falan yapmıştım ama benim geç döllenme de olmuş o yüzden baya silikti
Mahber Rbadnc Var var 💃🏻🧿🥰 benimde tüp bebek 7. Veya 8. Günde kan ver çıkıyor zaten. Benim 7. Günde 24.8 di betahcg. Büyük emekler büyük sabırlar, Allahım hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin size 🤲🏼🌸