Bernazdere Kızlar merhaba 22. Haftadayım, çok az nokta kadar kan gelmiş. Yorgunluktan dolayı olmuş olabilir mi, ama bebeğimin hareketlerini hissediyorum. Bir sıkıntı var mıdır sizce, Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda ? Lütfen dönüş yapar mısınız konu hakkında.
Bernazdere Deniz2961 Canım iç çamaşarın çok önünde olduğu için vajinadan gelen bir akıntı olduğunu düşünüyorum
Deniz2961 Bernazdere gebelikte kanama normal degil cnm cok kucuk nokta kadar dıyorsnz ama uzanınca bırz tekrr gelirse muhkk doktora gidin. Ama ihmal etmeyın