benimmdunyamm SunnyG başlattı canım bunu ilk hamile olduğumda yapmıştı sağlık ocağı o zaman göstermiştim ilk 3 ay folik asit kullandım 12 haftada demire başladım şuan 14+3 bakarken gözüme çarptı bazılarına demire geç başlıyorlarmis bana ondan mı erken başlamış
SunnyG benimmdunyamm ben 16 civarı başladım canım ama bu işin normali yok. Bak mesela herkes folik asiti 12. Haftada bıraktım diyor ama ben doğuma kadar kullanacağım. Yani doktorun gerekli görmüş başlatmış. Bi ilacı başkasından az ya da fazla kullanman normaldir. Takma kafana derim.
asosyalbiri benimmdunyamm aynen canım ama ben demir testi hiç yaptırmadım önerdi doktorum bu ay b12 ve demir testini yaptıracağım