Irmm2816 Kızlar günaydın öncelikle ovulasyon testi yapmaya başlamıştım ama geç kaldım koyulaşıcak gibi oldu dahada silikleşince bırakmıştım sonra bi tane daha deniyim dedim şimdi gene koyulaşma var kafam karıştı bata 6 gün var ve çıkan bu anlayamadım 
benimmdunyamm Irmm2816 yarın öbür günde çatlama olur büyük ihtimalle o zaman birinin silik olması lazım bir sayfa atacam sana orayı takip et testlerini de oradan al oradan aldığında ilgileniyor yardım ediyor
benimmdunyamm Irmm2816 birde testleri hergun aynı saatte sıvı kullanmadan yapman lazım bugün yumurtlaman olmuş değerlendir
Irmm2816 Evet ama bata 6 gün var yumurtlamadan 14 gün sonra adet felan diyorlar ya o yüzden ben kaçırdım diye düşünüyordum ki gecikmem pek olmaz erken gelir ama nadir 1 gün felan oynar o yüzden anlayamadım ben kafam karıştı
Irmm2816 Sabah olduğu için ilk idrara çıktım sonrasında zaten su içmedim ikinci idrarla yaptım farkedermi yanıltır mı yani
Irmm2816 Seraydural teşekkür ederim sağolun şimdi bişey daha sorayım biliyorsanız peki reglmin 14 gün sonra mı gelmesi gerekiyor bu durumda gelmez inşallahta 🤗
Seraydural Irmm2816 yumurtlamadan 14gün sonra geliyor düzenliyse gelmezse test yaparsın 3 günü değerlendir