Zeynepkosez of seni o kadar iyi anlıyorum ki 🙄 bende normal her yöntemi denedim ama hiçbir etkisi olmadı şurupları denedim aynı şekilde artık ağlıyordum ne gece uyuyorum ne gündüz rahat edebiliyordum. Mide koruyucu lansor kullanmaya başladım valla ben ondan sonra rahatım istedim gibi yiyip içiyorum kahve bile içemiyordum ben artık kokusu o kadar güzel geliyordu ki. Dün sabah içmedim unuttum sonra içerim dedim içemedim de kaldı öyle yattım. Sabah midem cayır cayır yanıyordu resmen ona uyandım kaç kere gece boyu mahvetti uyanır uyanmaz içtim bir tane şuan rahatladım çok şükür 🙏🏻 evet ilaçlar iyi bişey değil bende hiç sevmem ama başka bir yolu kalmadı