Tunahan_rumeysa16 Arkadaşlar bundan bir ay önce 5 haftalık bir kimyasal gebelik yaşadım kürtaj olmadim. Kanamam durmuştu temizlendim. Bugün hafif hafif tekrar geldiğini gördüm anlayamadim reglmi yoksa düşük kanımı normalde bu günlerde de regl olmam gerekiyor yaşanan bilen varsa bu durumu bilgilendirebilir mi değerim düzeldi 1.90 düşmüş birdahami kan vereyim yoksa hastaneye kontrole mi gideyim alttan muayne için. Teşekkürler…
Happymami Tunahan_rumeysa16 bir kaç ay içinde adet düzenin de oturuyordur içerde bişey kaldığını düşünmüyorum ama bu ay düzensiz olabilirsin 🎈
AynurErdogdu Ben kimyasal gebeliği geçirdiğim bir sonraki ay normal yolla hamile kalmıştım 5 gün geçikmişti hatta kimyasaldan sonra düzen iyice bozuldu demiştim önemsememiştim bi baktım hamileyim ki kimyasalım tüp bebekti ilk olarak bi evde gebelik testi yapın bence belki yerleşme kanamasıdır
Tunahan_rumeysa16 AynurErdogdu sanmiyorum çünkü regl olmayı bekliyordum ondan sonra korunmıycaktım yani bekliyordum bir kere adet görmek istedim siz adet gormeden mi hamile kaldiniz
Tbs Bende kimyasal gebelikten sonra adet gormeden hamile kaldim, bir kac damla yerlesme kanamam olmustu, sizinde ondan olabilir