Yildizim Sennur006 Allah iyiliğini versin😊 sağlıkla kucağına almak nasip olsun. 19+2 tim hangi bezi kullanacağım aklıma gelmedi daha😂
Ladess Sennur006 ben 35.haftalık hamileyim prima aldım geçen hafta tatlım,çoklu almadım alerji yapar vs diye,Allah iZin verirse deneyip görücez,hayırlı olsun seninde bebişin 🙏