Lebriz benim Dr çok doğalcı ,korona yakalandım aşırı rahat bir drdu :) 37 haft. Kontrole gittim ,bebeğin gelmesine var dedi 22 Mart kadar senden haber bekliyorum dedi.bu ayın 16.tekrar gidicem kontrle. Bol bol hareket et,temizlik yap,yerleri sil ,yürüyüş yap dedi ,böyle yaparsam hemen doğuma giderim ertesi gün dedim kendisine :)) bende onu istiyorum bebek kanala girsin diye.