Hbeyzab1 senin kontrolün benden önceymiş sen bir sor beni de bilgilendirirsen sevinirim 🙏ben salı günü gittim keseyi gördük şükür bir daha ki muayene için kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi ama ben haftaya giderim 17si gibi gitmeyi düşünüyorum 😍 benim de ilk bebeğimi kürtaj olmak zorunda kaldım o yüzden bunda çok daha hassas yaklaşıyorum ama kürtaj olduğum bebek de sadece adet olacakmışım gibi ağrılarım oldu geçti kısa sürdü bebek gelişmemiş meğer biz buna olumlu yönden bakalım bebek geliştiği için böyle şeyler oluyor diye inşallah da güzel şeyler olur sağlıkla kucaklarımıza alırız 🤲😍