Sumiire Gamzecem canım ben 2 gebeliğimde rüya gördüm içime bi kurt düştü öyle test yaptım öğrendim malum oluyo rabbim şnsallaah seninde kucagını boş bırakmaz tez vakitte saglıklı bebişler nasip eder 🥰
Avakadolu Gamzecem ben de bu ay iki kere aynı rüyayı gördüm ve 4 kişi de beni rüyalarında gördü hepsi bebekli görmüşler idrar testleri negatif reglimj bekliyorum iki gün var ama hamile değilim sanırım
EsRA47571 Gamzecem yaa ben de yerleşme kanaması gördüm Hatta sonra çift çizgi testi yaptığımı gördüm adete 5 gün var
Nesraa_ Gamzecem bende gördüm test yapıp pozitif ciktigini uyandim gidip test yaptim ama negatif çıkmıştı çok üzüldüm 1 hafta sonra tekrar yaptim ve pozitifti 🙏
benimmdunyamm Gamzecem ben rüyamda hamileydim erkek doguruyordum 🤣 2 senedir olmuyordu dedim bir test yapayım hamileymisim
Gamzecem Aralık’ta yine hamile olduğumu görmüştüm ve hamileydim ama kimyasal gebelik olmuştu şimdi acaba mi diyorum ay inşallah 🙏🙏🙏🙏🌺 sabah kan vermeye gıdiyim dedim şansıma …. Yollar kapanmis 😢