pembe_mavi insan kendiyle aynı şeyleri yaşayan, aynı endişeleri hisseden birileriyle konuşunca rahatlayabiliyor sadece 🥲 diğer herkesin söylediği ne yazıkki havada kalıyor benim için.. İlk heyecanında öyle zor bir tecrübe yaşayınca insanın umudu zedeleniyor sanki kendini diğer kadınların hamilelikleri pürüzsüz geçiyor bir bana mı böyle oluyor düşüncesi geliyor.. Ben de bir an önce ben burdayım diyen hareketlerini hissetmek istiyorum sanki biri boğazımı sıkıyor o hareket edince derin bir nefes alabileceğim gibi bir hisle dolaşıyorum günlük hayatımda 🥲